پافر یکی از ترندهای جذاب پاییز و زمستان امسال (2021) است و خیلی ها به دنبال خرید این لباس گرم و شیک هستند. اما سوال بیشتر خانم ها این است که پافر را با چی بپوشیم؟ به همین دلیل در ادامه قصد دارم چند استایل پر طرفدار با پافر را به شما معرفی کنم.

پافر چیست؟

کاپشن پافر دخترانه یکی از آیتم های لباس زمستانی هست که اندازه ای بزرگ، حجیم داره و کاملا عایق بندی شده و گرم هست و سبک و استایل جالبی رو برای خانمها در فصل زمستان 2021 ایجاد کرده اند و میشه گفت یکی از اصلی‌ترین لباس هایی هست که باید برای فصل زمستان داشته باشید!

کاپشن پافر معمولا از پارچه های ضد اب دوخته میشه و به دلیل عایق بندی و دوخت لایه به لایه ای که دارند حالت پف کرده برای آن ایجاد شده و به همین دلیل به نام کاپشن پافر معروف هستند.

همچنین بخوانید: با ترندهای لباس در پاییز وزمستان 2021 اشنا شوید

پافرهایی که پف کمتری دارند و نحوه ست کردن آن ها

در صورتی که نوع لباس شما به گونه ای است که پف کمتری دارد، شما می توانید با هر نوع لباس دیگری پافر را ست کنید. با توجه به اینکه این نوع لباس پف کمتری دارد، شما بهتر است که از هودی های مختلف برای زیر این نوع لباس استفاده کنید. بافت های تنگ و چسبان زیاد جلوه مناسبی برای این نوع پافرها نخواهند داشت.

استفاده از لباس های گشاد به همراه آستین های گشاد گزینه مناسبی برای این نوع پافر است. همچنین، اگر شما علاقه خاصی به شلوارهای دمپا گشاد دارید، می توانید با خیال راحت این نوع شلوارها را با این نوع پافرها ست کنید.

استایل آخر هفته با کاپشن پافر

یک کاپشن پافر به همراه یک شلوار جین دمپا گشاد، می‌تواند شما را شبیه به مدل‌ها کند. این لباس‌ها را به همراه کفش‌های براق و یک کیف کمربندی بپوشید تا ظاهری فوق العاده خاص داشته باشید. توجه کنید که این مدل استایل، تا حدودی اسپرت است. بنابراین از جواهرات سنگین استفاده نکنید.

پافر و سبک مینیمال

اگر به سبک مینیمال علاقه مند هستید، بهتره کاپشن پافر خودتون رو از رنگهای خنثی و ملایم مثل صورتی روشن، کرمی، خاکی یا سورمه ای انتخاب کنید تا همیشه و در همه جا شیک و خوش استایل به نظر برسید

درمجموع:

پافر رو می تونید با شومیز و شلوار جین ست کنین. ترکیب پافر، دورس و شلوار جاگر هم انتخاب خوبیه. همچنین می تونید پافر رو با دورس و شلوار بگ هم بپوشید. از ست پافر با شلوار مام استایل (راسته) و بافت هم غافل نشید! در نهایت ترکیب پافر با هودی و شلوار جاگر هم میتونه یه استایل شیک و اسپرت براتون بسازه.