یکی از نکاتی که باید در انتخاب لباس به خاطر بسپارید، شکل کلی اندام است، زیرا فرم اندام می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب نوع و رنگ لباس باشد.گودی کمر مشکلی در وسط بدن است که علاوه بر کمردرد ، در فرم بدن نیز موثر است و کمر را به صورت تو رفته و شکم را بزرگ نشان می دهد.

اگر شما مانند بسیاری از افراد دیگر گودی کمر دارید، می توانید با استفاده از سبک مناسب و چند ترفند این مشکل را پنهان کنید.

لباس مناسب برای افرادی که گودی کمر دارند

لباس های بلند و شیک:

 لباس های بلند و ساده می توانند یکی دیگر از انتخاب هایی باشند که استایلی شکوهمند به اندام شما می بخشد. این نوع لباس ها در کمد خانه ی هر کسی پیدا می شوند   با طرح و شکل ساده ی خود بخش میانی کمر را که دارای گودی هستند به صورت تخت می پوشانند و گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شوند.

شلوار مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند

۱-شلوار جین شسته ی تیره رنگ:

شلوار جین از محبوب ترین مدلهای سراسر جهان به شمار می رود که انواع مختلفی دارد. رنگهای متنوع آن طیف بزرگی را در بر می گیرد. استفاده از شلوارهایی که رنگ آنها میل به تیرگی دارد، انتخاب خوبی به شمار می رود. به خاطر داشته باشید که هنگام شست و شو، جین های تیره نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به دیگر شلوارها نیاز دارند، زیرا آنها را با استفاده از رنگ های غلیظی درست می کنند، که سبب رنگ دادن می شود.

۲-شلوارهای با کمر بلند

این شلوارها اگرچه امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار نیستند اما گزینه مناسبی برای پوشاندن کمر هستند. البته باید توجه داشت که اگر پهلوهای چاقی دارید بهتر است از این گزینه صرف نظر کنید. درزهای دور کمر روی این شلوار کمک می کند تا این شلوار زیبا و ساده تر به نظر برسد. همچنین بلندتر نشان دادن قد خود از دیگر مزایای این مدل هاست.

۳-شلوارهای پاچه بلند:

توجه به میزان بلندی پاچه ی شلوار از دیگر عواملی است که باید بسیار موثر می باشد. در واقع شلوار های با پاچه بلند شما را لاغرتر و استخوانی نشان می دهد و حواس بیننده به بلندی اندام شما جلب می شود. باید خاطرنشان کرد که استفاده از کفش مناسب در ترکیب آن با شلوارهای  پاچه بلند می تواند بسیار موثر باشد.

کلام اخر

با استفاده از این راهکارها ، افرادی که گودی کمر دارند می توانند با انتخاب های مناسب به سبک دلخواه خود برسند و به راحتی این مشکل را پنهان کنند.