اگر شما هم طرفدار استایل های پاییزی و زمستانه هستید، بد نیست با ترندهای لباس در این فصل آشنا شوید. از مدل های شانه جدید تا لباس هاس ریش ریش و چرم را می توانید در میان ترندهای پاییز و زمستان 2021 ببینید.

مدل شانه های جدید در لباس های زمستانه

موضوع اصلی پوشش در این فصل این است که مدل سرشانه های پهن دوباره وارد دنیای مد شده است. مدل های گرد و مربع پهن و مثلثی در دنیای مد حکمرانی می کنند.

همچنین بخوانید: معرفی ترند لباس در سال 2021

دامن هایی با دوخت چهارخانه

اگرچه این نوع دامن طرحی ساده و یکرنگ دارد اما با رودوزی ها و دوخت های رنگی روی دامن، به چهارخانه تبدیل می شود. شما می توانید آن را با بافت های راه راه و بوت های بلند ست کنید. این استایل مخصوصا با رنگ  های قهوه ای و شتری برای پاییز فوق العاده جذاب است و برای مهمانی ها می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

لباس های چین دار

لباس های چین دار و حاشیه دار دوباره به دنیای مد بازگشته اند! چه یک تیشرت مدرن باشد و چه یک پیشبند ظریف و اشرافی این جزئیات زیبا برای درخشش هرگونه لباس و تیپی کافی است.

پیراهن ماکسی با چاپ چهل تکه

همان  طور که پیش از این گفته شد از آنجایی که دنیا به سمت مد پایداردر حرکت است، یکی از ترندهای پاییز و زمستان ۲۰۲۱ بدون شک لباس های چهل تکه است. حتی  می توانید در زیر این پیراهن یک بلوز جذب بپوشید یا روی آن کت بپوشید. این پیراهن حتی در تابستان نیز قابل پوشیدن است . تنها کافی است سایر آیتم ها را مناسب تابستان انتخاب کنید. از آنجا که این پیراهن دارای طرح و رنگ های شلوغ است بهترست سایرلباس ها را ساده و با رنگ های خنثی انتخاب کنید..

لباس های ریش ریش

موضوع مشترک نمایش های Dior ، Jil Sander و Prada لباس های ریش ریش ظریف و درازی بود که برای سه تیپ متمایز در کت واک ها درخشید : جغد شب در Jil Sander ، تاجر قدرتمند و آزاد شده در Prada و دانش آموز دختر بوهمی در Dior.

ماتریکس

سبک لباس های چرم مشکی بازگشت غیرمنطقی دارد. سبک لباس های کیانو ریوز در فیلم ماتریکس (Catrix) برای یک احیای گوتیک ، احیاs دهه 1990 ، در کت واک های 2021 نگاه همه را به خود جلب کرده است!

جمع بندی:

لباس های مخمل، ابرشمی، شنل، کت های بلند، لباس های چین دار، شلوار جین چهل تکه و دامن های چهارخانه هم جزو بهترین ترندهای پاییز و زمستان 2021 محسوب می شوند و استایل شما را چشم نواز خواهند کرد.