شلوار مام فیت و مام استایل این روزها طرفداران زیادی دارند. اما ممکن است تفاوت این دو مدل را به درستی تشخیص ندهیم و هر دوی آن ها را یکی بدانیم. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تفاوت این دو مدل شلوار را بررسی کنیم. همچنین به شما خواهیم گفت در فصل های مختلف این شلوارها را با چه چیزی ست کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

تفاوت شلوارمام فیت و مام استایل

شلوار مام استایل گشاد و دارای فاق بلندند و جیب های بزرگی دارند پارچه شلوارهای مام استایل از جین های ضخیم هستند که کشسانی هم ندارند در قسمت ران و‌ ساق آزادند و در قسمت مچ پا کمی جمع تر میشوند قسمت کمر شلوارهای مام استایل بصورت کشی و یا کمربندی تولید می شوند. شلوار های مام فیت در داشتن فاق بلند و گشادی مانند شلوار مام استایل است اما تفاوتی که این دونوع شلوار را از هم متمایز کرده در قسمت ران و ساق پا است که معمولا در شلوارهای مام فیت جذب و یا گشاد است و پارچه شلوار مام فیت با ضخامت های مختلف دوخته میشود و کشسانی دارند.


شلوار مام فیت هم مثل شلوارمام استایل محبوبیت ویژه ای بین طرفداران مد دارد بلکم کمی هم بیشتر و افراد بیشتری ان را خریداری میکنند . همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن است اما تنگ وچسبان نیست و نسبت به شلوار مام استایل گشادی کمتری دارد که باعث میشود پاها را کشیده تر و خوش فرم تر نشان دهد بنابراین افراد بیشتری از شلوار مام فیت در استایل خود استفاده میکنند.

همچنین بخوانید: پافر رو با چی ست کنیم؟

راهنمای ست کردن شلوارهای مام فیت و مام استایل:

چنانچه کمی شکم دارید و به‌دنبال شلواری می باشید که بتواند شمارا لاغر نشان دهد، این شلوارها مورد بسیار قابل قبولی می‌باشند. به این دلیل که فاق بلند و بلند بودن کمری آن موجب می شود شکم شما جمع تر گردد و باسن تان نیز خوش فرم تر به لحاظ رسد.

ولی در صورتی اضافه وزن زیادی دارید و قد کوتاهی دارید، شلوارهای مام استایل و مام فیت آیتم قابل قبولی نمی باشند.

این شلوار را می‌توانید به خوبی با مورد هایی مانند کت های جین، بافت های پاییزه و پالتو ست نمایید. این دست از شلوارها می‌توانند مورد خوبی برای ست شدن با پیراهن های رنگی برای تجربه یک استایل بهاری جالب باشند.

کفش مطلوب شلوارهای مام فیت و مام استایل، در تابستان و فصل بهار کتونی ها هستند و در فصل‌پاییز و فصل‌زمستان نیز نیم بوت ها شایسته ترین مورد می‌باشند.

در تابستان میتوانید شلوار خود را با یک پیراهن یا تی شرت ساده یا طرحدار بپوشید و با یک کفش اسپرت استایل خود را تکمیل کنید.

در پاییز با پولیور و کتونی و یا لباسی هایی از جنس بافت های ریز به همراه یک نیم بوت

در فصل زمستان با پالتو های بلند و بوت همراه کلاه و شال گردن بافتنی بسیار هماهنگ خواهد شد پیشنهاد میکنم استایل های زمستونی با شلوار های مام فیت و مام استایل را از دست ندهید زیرا در عین سادگی تیپ های خاص و جذابی ایجاد میکنند

اصول شستشوی لباس های جین با ماشین لباسشویی چگونه است؟

موقع شستشو جین ها به هیچ عنوان از آب گرم نباید استفاده کرد و ‌بهترین گزینه شستشو با آب ولرم است. در مرحله بعد اگر از ماشین لباسشویی برای شستن جین های خود استفاده میکنید اول از همه بهتر است جین ها را باهم بشورید و یا لباس هایی ک رنگ مشابه با جین دارند همراه انها شسته شود. در بخش بعد آن را حتما روی دور ملایم و حساس تنظیم کنید و از سفید کننده و یا مواد شوینده ای که دارای سفید کننده هستند هرگز استفاده نکنید.