مد و پوشاک

مجموعه ای از مطالب در زمینه مد و پوشاک مثل: لباس مردانه و زنانه، کیف، کفش، عینک و... در این وبلاگ وجود دارد.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

چند توصیه مهم در دنیای مد و فشن

شاید این طور به نظر برسد که مد و پوشاک هر چقدر از بی قانونی پیروی کند بسیار جذاب تر خواهد بود! اما باید بدانید که دنیای مد و پوشاک هم از یک سری قواعد و روش هایی برخوردار است که باعث جذابیت های آن می شود. برای اینکه بیشتر با این قواعد آشنا شوید تا مانند هنرپیشه های معروف و چهره های شناخته شده به نظر برسید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

از گردنبندها لایه لایه استفاده کنید

رویکرد هر چه بیشتر بهتر «کوکو شانل» (COCO Chanel)، که از طراحان معروف دنیای مد و لباس است، هنوز هم در دنیای فشن کاربرد دارد. استفاده کردن هم‌زمان از چند گردنبند می‌تواند نمادی از خلاقیت شما در یک استایل باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساقی احمدی

ترندهای 2020

از ترندهای 2020 چه می دانید؟ هر ساله با شروع سال نوی میلادی و البته پیش از مراسمات رایج شاهد تغییرات جدیدی در زمینه مد و پوشاک هستیم. رنگ سال یکی از آن هاست که به یکباره طراحان لباس از همان رنگ در تولید لباس های جدید و البته اکسسوری های خود استفاده می کنند. در این قسمت می خواهیم ببینیم چه پوشاکی در سال 2020 ترند شده اند؟

در هر صورت آنچه را که در لیست پیشِ رو می بینید، همگی جزو نقاط عطف برند های مختلف محسوب می شوند. به مخاطبان ترند می گوییم: از همین الان، باخیالی آسوده، می توانید گزینه های زیر را برای بهار سال آینده، یعنی 2020 به عنوان ترند هایی فوق العاده زیبا در نظر بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ساقی احمدی