گاهی تیشرت ها هم حرف می زنند! بله درست است تیشرت های سال 2021 با طرح های مفهومی و مختلف خود می توانند بیانگر عقاید و احساسات فردی باشند که آن را به تن کرده است. اگر شما هم می خواهید در این تابستان داغ بهترین پوشش را داشته باشید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

طرح کتاب در تی‌شرت ۲۰۲۱

کتاب‌ها سبب می‌شوند که افراد جامعه به روش‌های بسیار مختلفی با هم پیوند داشته باشند. این طرح ترند که توسط کتابفروشی‌های مستقل سراسر کشور رواج یافته است، در اوج تعطیلی و رکود ناشی از COVID-19 به حمایت از این مشاغل برآمده و به آنها کمک کرد که در قالب‌های جدید بتوانند کسب و کار خود را حفظ کرده، حقوق کارمندانشان را پرداخت کرده و همچنان به جامعه خود خدمت کنند.

همچنین بخوانید: 5 مدل شلوار که هرگز از مد نمی افتند

رنگین کمان ها

رنگین کمان های رنگارنگ برای استفاده در طرح های تی شرت کاملاً به تصویری محبوب تبدیل شده اند! رنگین کمان ها شادی ، امید و شگفتی را برانگیخته و آنها را به تصویری مناسب برای تقریباً هر نوع تیشرت تبدیل می کند. بسیاری از طراحان رنگین کمان درخشان را با یک کلمه یا عبارت الهام بخش مرتبط با هدف یا مأموریت آنها ترکیب کرده اند.

 کلمات الهام بخش

گاهی اوقات تی‌شرت شما، می‌تواند آنچه را عقیده دارید جسورانه‌تر و واضح‌تر بیان کند. در سالی که در نتیجه پاندمی کرونا باید فاصله خود را حفظ کرده و گفتگوهای حضوری را محدود کنیم، برای اینکه بتوانیم بدون گفت و صحبت عقیده مورد نظرمان را بیان کنیم می‌توانیم از تی‌شرت‌هایی استفاده کنیم که با جملات جسورانه مد نظر ما طراحی شده‌اند. این ترند محبوب به ویژه وقت‌هایی خیلی موثر است که آن لباس را برای یک هدف خاص مثلا یک کمپین سیاسی یا یک جنبش اجتماعی پوشیده باشید.

طرح‌های هنری بی‌هدف

این طراحی‌های بی‌هدف را می‌توان به هر روشی انجام داد. با خطوط نازک، خطوط موج‌دار، اشکالی از هر رنگ و اندازه، هر طور که تمایل دارید. بگذارید تخیل شما فرمان را در دست بگیرد. سپس طرح تولید شده را روی لباس‌های خود چاپ کنید!

متن های تکرار شونده

از متن‌های تکرار شونده می‌توانید برای تی‌شرت استفاده کنید تا مطمئن شوید حتی افرادی که خود را به ندیدن می‌زنند هم متوجه پیام شما شده‌اند! با تکرار یک متن می‌توانید هم حرفتان را منتقل کرده، هم تأثیر مطلوبی ایجاد کرده و در عین حال تی‌شرتی کاملاً زیبا طراحی کنید. اگر اهل طراحی‌های فوق العاده ای نیستید اما همچنان می‌خواهید یک تی‌شرت شیک داشته باشید این بهترین راه است.

چاپهای پشت بزرگ

چاپ های بیش از اندازه بزرگ برای نشان دادن اهمیت بسیار زیاد کلنه یا جمله تایپ شده روی تیشرت.

جمع بندی:

طرح های دیگری مثل متن ها و کلمات معکوس، پرتره حیوانات، بدن های خمیده، تصویر دست، کلماتی با چند رنگ مختلف و طرح جغرافیا هم در سال 2021 ترند شده اند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.