اگر تصور می کنید زیبایی و شیک پوشی منافاتی با حجاب دارد، سخت در اشتباهید! بسیاری از بانوان هنرمند ما وقتی در جشنواره های بین المللی شرکت می کنند، با لباس هایی بلند و پوشیده و گاهاً همراه با کلاه حجاب ظاهر می شوند که مورد توجه رسانه های خارجی نیز قرار می گیرند.

این هنرمندان در عین حالی که از جدیدترین ترندهای 2020 تبعیت می کنند، همواره زیباترین مدل ها هم پوشیده اند. بنابراین همانطور که ملاحظه می کنید، زیبایی و شیک پوشی با داشتن حجاب هیچ تداخلی ندارد و به راحتی می توان هم خوب لباس پوشید و هم زیبا بود.

روش های بستن روسری و شال را یاد بگیرید

میتوانید روش های مختلف برای بستن شال و روسری را انتخاب کنید و هرکدام بیشتر به صورت شما می آمد از آن مدل استفاده کنید. بخاطر داشته باشید مدل هایی که پف دار هستند بیشتر مناسب برای محجبه های مانتویی است و زیر چادر نمای مناسبی ندارد. ضمنا مدل روسری نباید نامتعارف و به اصطلاح جیغ باشد و بایدگوش و گردن را بپوشاند. برای بستن روسری نیز میتوانید از انواع گیره و سنجاق روسری استفاده کنید.

البته در محیط های مجلسی و مهمانی های رسمی می توانید از کلاه حجاب و انواع مدل های بستن شال و روسری هم کمک بگیرید.

تیپتان را شلوغ نکنید

سعی کنید بین رنگ روسری و مانتو کنتراست ایجاد کنید. یعنی با هم تضاد رنگی داشته باشد. اگر میخواهید مانتوی طرحدار بخرید حواستان باشد که روی مانتوی طرحدار روسری طرحدار نباید بپوشید چون جلوه خوبی ندارد و به اصطلاح تیپ تان خیلی شلوغ می شود. همچنین با روسری طرحدار هم سعی کنید مانتوی ساده بپوشید.

بیرون زدن آستین مانتو و لبه شال و روسری از زیر چادر هم یک هماهنگی زیبا و جلوه بصری مناسبی ایجاد می کند که به همراه چادرهای لبنانی، عربی و به طور کلی آستین دار بسیار مناسب است.