شاید شما یکی از افرادی باشید که لباس های زیادی دارید و نمی دانید چطور لباس های خود را مرتب کنید، چیدمان لباس ها و چیدمان آنها در کمد و کشوها مستلزم استفاده از برخی ترفندها با آنها در این قسمت است، آشنا خواهید شد. چیدمان منظم لباس ها در گنجه، یافتن لباسی را که به دنبال آن هستید راحت تر می کند.

استفاده بهینه از تمام فضاهای ممکن

برای چیدمان لباس ها در کمد لباس میتوانید از پشت در کمد لباستان استفاده کنید! پشت در کمد لباس بهترین مکان برای آویزان کردن اکسسوری های شماست!  

برای نظم دهی و مرتب کردن زیورآلات و اکسسوری هایی ماننند عینک آفتابی میتوانید از یک ایده خلاقانه استفاده کنید به این صورت که تعدادی قاب در سایز های مختلف به دیوار بزنید و با میخ های کوچک زیورآلات تان را داخل آن ها آویزان کنید.

لباسهای فصل های مختلف را جدا کنید!

شما میتوانید برای استفاده بهتر از کمد لباستان سعی کنید قسمت های مختلف را در کمدتان ایجاد کرده و لباس فصل های مختلف سال را در کمدتان جدا کنید! یادتان باشد احتمال بیشتری برای پوشیدن لباسی که بتوانید آنرا ببینید وجود دارد پس در چیدمان لباسهایتان توجه کنید طوری لباسهایتان را بچینید که بتوانند دیده شوند!

نحوه نگهداری از بوت ها

بوت ها را داخل کمد به راحتی نگهداری کنید به این شکل که آن ها را آویزان کنید، آویزان کردن بوت ها باعث می شود شکل ظاهری آن ها بهتر حفظ شود و جای کمتری اشغال کنند.

چیدمان لباس ها در کمد لباس بر اساس ویژگی آنها!

بسیاری از افراد هنگام چیدمان لباس ها در کمد لباس خودشان تصمیم میگیرند لباسهایشان را بر اساس رنگ های شبیه به هم بچینند. این روش به آنها کمک میکند که بدانند بیشترین رنگ لباسهایشان شامل چه رنگ هایی میشود و کمبود چه رنگ هایی در کمد لباسشان حس میشود.

علاوه برآن با این روش شما برای ست کردن لباسهایتان با هم سرعت بیشتری خواهید داشت و همه چیز جلوی چشمتان است! شما هم میتوانید از این روش برای چیدمان لباس ها در کمد لباس خودتان استفاده کنید.
یکی از محبوبترین راه های ممکن برای چیدمان لباس ها در کمد لباس چیدن لباس های مشابه (تمام شلوارها باهم، پیراهن ها باهم و..) در کنار هم میباشد. بسیاری از افراد از این روش برای مرتب کردن کمد لباسشان استفاده میکنند و از نتیجه آن نیز بسیار راضی هستند.