بیشتر زنان در قرن 21 دارای سبک زندگی سریع و فعال هستند. هنگام انجام فعالیت‌های روزانه، صرف‌نظر از این‌که خانه‌دار هستیم یا کارمند، پوشیدن لباس‌هایی که باعث راحتی کامل، احساس آرامش، سهولت در حرکت و سبک هستند، بسیار مهم است. در این مطلب می خواهیم به 5 قانون مد و استایل بانوان اشاره کنیم تا بدانید برای هر موقعیت و شرایطی بهتر است از چه مد و استایلی استفاده کنید.

پس با ما همراه باشید.

  1. لباس‌های اندازه‌ی تنتان انتخاب کنید

هیچ وقت لباس‌های بگی و گشاد را با هم نپوشید. شاید این مدل را تن خیلی از سلبریتی‌ها دیده باشید ولی جواب نمی‌دهد و پیشنهاد نمی‌شود. اگر بالاتنه را گشاد می پوشید حتما پایین تنه را با آن متعادل کنید و سعی کنید تنگ تر بپوشید.

  1. صندل و جوراب ممنوع

اگر دلتان نمی خواهد جوراب نپوشید ولی سعی کنید آن را با صندل نپوشید. شدیدا مخرب تیپ شما خواهد بود و جلوه ی زیبایی نخواهد داشت. در پست های اخیر نپوشیدن جوراب حین تیپ زدن با کت و شلوار هم ذکر شده ولی پوشیدن آن با صندل اصلا!

  1. برای قطعاتی که هرگز از مد نمی‌افتند، پول حسابی خرج کنید

خرج کردن برای یک LBD یا کیف chloe یا کفش‌های پاشنه بلند هیچ‌وقت دور ریختن پول نیست. برای همه ما روزهایی پیش می‌آید که می‌خواهیم پول زیادی را صرف یک کالای خاص یا جدید کنیم. اما به شما توصیه نمی‌کنم همیشه این کار را انجام دهید.

بهترین موارد برای صرف هزینه‌های بیشتر مواردی هستند که شما همیشه و همه‌زمان استفاده خواهید کرد. به‌عبارت دیگر، کاپشن‌های چرمی، کتانی‌های سفید، چکمه‌های مشکی، تیشرت‌های سفید. فراموش نکنید اگر یک جفت پاشنه‌بلند با رنگ خنثی مشاهده می‌کنید که آن را می‌خواهید، این کار را انجام دهید.

  1. سبک کلاسیک به شما خیانت نمی کند!

یک سبک کلاسیک همیشه یک انتخاب برنده است. درحالی‌که برخی از ترندها ممکن است کمی بیش از حد باشد یا ممکن است منجر به تلاش بیش از حد شود، این زنان می‌دانند که چگونه به شیوه کلاسیک، خوش استایل باشند.

تا این‌جا با ده قانون همیشگی خانم های خوش استایل آشنا شدید. اما خوش استایل بودن فقط با همین قانون تمام نمی‌شود.

  1. شلوارهای پاچه گشاد را به داخل بوت نندازید

یکی از بدترین عادت هایی که خانم ها یا آقایان می توانند داشته باشند فرو کردن پاچه ی شلوار به داخل بوت است. اگر خیلی گشاد هستند و شما را اذیت می کنند سعی کنید آن ها را تا کنید.

کلام آخر

هیچ کدام از ما محکوم به مد و استایل خاصی نیستیم. هدف از مد و استایل، آراستن بهتر خود با مد و پوشاک است که این مورد به معنی آن نیست که لزوماً لباس های گران قیمت بخریم، بلکه می توانیم با خوش پوشی، قانون مد و استایل را رعایت کنیم.